(ketika tanganku menaip di papan kekunci untuk menulis idea yang hadir di minda disinilah hadirnya cerita-cerita historyofmylifeat.blogspot.com yang akan membuatkan semua gembira)

Sabtu, 25 Jun 2011

mari dengar citer tarwiyah !!

hari ni tajuk citer aku tentang kakak2 yang tak puas haty..
aku pon tak tao nape..
aku rasa,,
coz aku tak masuk kawad rumah sukan,
so dorang tak puas haty,
terutama kakak2 form 5..
dorang asyik marah2 jew kat kiteowang,
and then dorang cam nak cary kesalahan kiteowang jew..
dorang jeling2 tak puas haty
sebab dorang tak nak masok kawad..

Isnin, 20 Jun 2011

CINTA

CINTA
by Nur Tarwiyah on Monday, June 20, 2011 at 3:59pm

bila cinta itu hadir

perasaan menjadi tidak keruan

hati berdebar-debar dengan kuat

menjadi takut terhadap perasaan sendiri

tetapi cinta tidak boleh dipaksa pergi

kerna cinta itu ikhlas, abadi dan sejati

bila diri sedia menerima

perasaan itu semakin berkembang

disitulah pelbagai dugaan yang datang

menjadikan suasana ego menjelma

sikap beralah dan maaf memaafi tidak ada

kerna sifat sifat cemburu yang berkuasa

mulut kata lain hati kata lain

perasaan ego dan cemburu semakin tinggi

perasaan maaf hilang tanpa kata

membuatkan diri yang merana

walaupon hati kata sayang

mulut tidak pernah berkata

membuatkan perasaan marah yang ada

walaupon cinta segunung Averest

kalau tiada bicara tiada guna

kerna lebih sayangkan ego yang tinggi

diri yang sengsara

rindu selalu ada tetapi selalu kalah

ego selalu hadir bersaing dengan rindu

membuatkan hati keliru

kerna ego yang tinggi

biarlah cinta itu dihati

tidak terluah nak dibicara

kerna sifat itu masih ada.

simpanlah cintaku dihatimu,

kenangkanku saat rindumu hadir.

yang ikhlas :)

Nur Tarwiyah

CINTA

orang kata,
lama-lama
kalau benci
jadi rindu
kalau rindu
jadi sayang
kalau sayang jadi cinta



Jumaat, 3 Jun 2011

*""*•.¸❤ ❤¸.•*""*•.¸❤ ❤¸.•*""*•.¸❤
ieyacoteycomey.blogspot.com ❤❤❤
Nur Tarwiyah ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
historyofmylifeismystyle ❤❤❤❤❤❤
❤¸.•*""*•.¸❤ ❤¸.•*""*•.¸❤ ❤¸.•*""*•.¸

Rabu, 1 Jun 2011

keliru

aku tak tahu!! hidup aku kucar kacir sejak 2 bulan yg lalu.. banyak yang berlaku kat diri aku,, aku keliru kenapa ramai ........ pandang aku serong.. apa yang aku dah buat.. aku tak pernah kenal dorang tapi dorang asyik pandang2,, atas satu kesalahan kawan korang buat, korang tuduh aku PERAMPAS!! sedangkan aku cuba nak baik kan korang punya persahabatan...

Khamis, 19 Mei 2011

cuti-cuti

hari nie aku baru jew balik dari kampong..
best giler
dengan suasana kampung yang nyaman..
seronok dapat jumpa maklong,
dapat jumpa tok,
dapat jumpa cousin,
and dapat jumpa umairah..
comel..

aku balek kampong coz ade hal yang perlu diselesaikan..
lepastu balek kedah coz miss dengan tok..

nanty cuti 2 minggu pon nak belek..
miss sangat!!!

p/s: cuti,, sekolah ponteng.. hehehe..

Jumaat, 13 Mei 2011

perjalanan

hari nie aku nak citer
tentang perjalanan aku,,
skunk aku kat ipoh
aku dalam perjalanan
nak ke kuala kangsar and
kedah..
i miss giler ngan tok aku..
hope dapat lepaskan rindu..