(ketika tanganku menaip di papan kekunci untuk menulis idea yang hadir di minda disinilah hadirnya cerita-cerita historyofmylifeat.blogspot.com yang akan membuatkan semua gembira)

Selasa, 5 April 2011

kawan makan kawan

ini citer tentang satu group..
group ini kawan2 aku gak..
but,,
dorang dah fitnah aku..
aku tak tau kenapa??
apa salah aku..
dorang nak aku kuar from b._ _ _ _ _ _ ...
kalo dorang nak suwoh aku kuar,
buatlah cara baik,, but,,
korang buat aku malu..
ramai kakak pandang serong kat aku..
rupa2nya korang bagitau,,
yang aku kutuk cikgu kat FB..
bile masa aku kutuk??
takde masa aku nak kutuk..
korang fitnah aku..
aku tak pernah buat camnie..
tapi,, kenapa korang buat aku gini??
aku percaya kat korang
tapi korang tikam aku dari belakang..

jangan ingat aku nak percaya kat korang lagi..
* ini citer benar*
korang boleh buat aku gini,,
aku gak boleh maafkan korang..
tapi,,
jangan ingat aku akan jadikan korang kawan aku yang baik..
out of the lists...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan