(ketika tanganku menaip di papan kekunci untuk menulis idea yang hadir di minda disinilah hadirnya cerita-cerita historyofmylifeat.blogspot.com yang akan membuatkan semua gembira)

Jumaat, 29 April 2011

kesal

aq telah membuatkan
s'org akq nie mara..
now,,
i don't know how to make she happy
but,,
aq tak rapat ngan dye..
how..
kesal kerna tak maafkn dye..
sje jew nak buat dye rse bersalah..
last-last
diri sndiri yg merana..
but,,
aq dh maafkn dye,,
aq dh ckp yg aq maafkan dye..
dye x bgy respon..
maybe,
sje nak buat aku susah hty..
aku memang dh maafkn dye dry hry dye buat salah..
tpy aq tak kate kat dye yg aku maafkan dye..
aq kesal ngan tindakan aq..
aq cme nak bergurau jew..
last-last aq sedih..
but,,
aq malu nak kate yg aq b'salah..
its okey la..
janji aq dh maafkan dye,,
maybe,, dye stress ngan study..
walaupon hatiku tak tenang
tapi
aku dah maafkan dye..
harap-harap,,
dye hanya main2kan aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan