(ketika tanganku menaip di papan kekunci untuk menulis idea yang hadir di minda disinilah hadirnya cerita-cerita historyofmylifeat.blogspot.com yang akan membuatkan semua gembira)

Rabu, 1 Jun 2011

keliru

aku tak tahu!! hidup aku kucar kacir sejak 2 bulan yg lalu.. banyak yang berlaku kat diri aku,, aku keliru kenapa ramai ........ pandang aku serong.. apa yang aku dah buat.. aku tak pernah kenal dorang tapi dorang asyik pandang2,, atas satu kesalahan kawan korang buat, korang tuduh aku PERAMPAS!! sedangkan aku cuba nak baik kan korang punya persahabatan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan